Prevádzkovateľ webu Phobosstudio, , so sídlom SNP 21, Bojnice , IČO: 41596404, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a pre analytické účely a v prípade Vášho súhlasu tiež pre personalizáciu reklám. Viac tu Zásady súborov cookies.

Súhlasím

BLOG

Náplne do tlačiarne a ekológia

Skládky s nebezpečnými odpadmi sa v pravidelných intervaloch rozširujú a zväčšujú, pretože ich kapacity nestíhajú prijať pribúdajúce množstvá nového odpadu. A týka sa to samozrejme aj odpadov vyprodukovaných sekundárne, teda v dôsledku používania spotrebnej elektroniky. ...

24.04.2018


Čo je výťažnosť náplne do tlačiarne?

Výťažnosť náplne uvádza každý výrobca tlačiarne bez ohľadu na to, či ide o multifunkčnú, atramentovú  laserovú alebo LED tlačiareň. Tento parameter však zvykne vyvolávať množstvo otáznikov. Nie každému majiteľovi tlačiarne je ...

18.04.2018


Časté otázky 

Čo ak nenájdem potrebný typ toneru, alebo atramentovej kazety?
Ak ste nenašli čo hľadáte, obráťte sa na nášho online asistenta, prípadne nám zavolajte, alebo napíšte e-mail s požiadavkou. Naši pracovníci radi pomôžu nájsť ten správny toner do tlačiarne. Kontakty nájdete tu.

 

Aké tonery a náplne predávate?
 Predávame len nami overené tonery a náplne do tlačiarní, ktoré pochádzajú od našich dlhoročných dodávateľov.

 

Ako mi doručíte objednávku?
Objednávku zasielame  kuriérom DHL parcel riadne zabalenú, aby nedošlo k jej poškodeniu. Objednávku doručí kuriér nasledujúci pracovný deň od opustenia nášho skladu. O odoslaní objednávky budete informovaní e-mailom. Doprava do výšky objednávky 7,90 EUR s DPH je 1,80 EUR, nad 7,90 EUR je doprava po celej SR ZADARMO.

 

Ako zaplatím za objednávku?
Objednávku zaplatíte v hotovosti kuriérovi DHL parcel pri preberaní, prevodom na účet, alebo platobnou kartou online. Neúčtujeme poplatky za žiadny typ platby. Všetky podrobností nájdete tu

 

Môžu vaše tonery a atramentové kazety poškodiť moju tlačiareň?
Nami predávané tonery a atramentové náplne nemajú vplyv na funkčnosť tlačiarne, pokiaľ postupujete podľa pokynov výrobcu tlačiarne.

  

Aké podmienky musím splniť, aby som dostal darček?

Ponúkame rôzne druhy darčekov podľa výšky objednávky. Zoznam aktuálnych darčekov nájdete tu

 

Ako mám postupovať pri reklamácii?
Veľmi jednoducho. V prvom rade nás kontaktujte, aký máte problém. Je možné, že problém sa bude dať vyriešiť aj na diaľku. Ak to nie je možné, pošlete reklamovaný produkt na našu adresu (nie na dobierku!). Náš technik preverí stav produktu a v prípade oprávnenej reklamácie obratom zašleme nový. Doba na vybavenie reklamácie je 30 dní od doručenia k nám, avšak u nás vybavujeme reklamácie v priemere do 3-4 dní.

 

Vykupujete prázdne tonery?
Prázdne tonery nevykupujeme, keďže naša firma nerepasuje, ale zaoberá sa len predajom náplní a tonerov.

 

Osobný odber na viac
než 700 miestach po celej SR
Pohodlne v sobotu a vo väčšine aj v nedeľu.

Doručenie aj v sobotu

Overené zákazníkmi

Vyzdvihnite si kdekoľvek

Mapa stránok | © 2013 - 2018 Mojetonery.sk | Created by ShopionVšetky použité značky sú majetkom ich oprávnených vlastníkov a slúžia len na zobrazenie kompatibility. Všetky obrázky sú ilustračné.