Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní sa môžete informovať bližšie tu.

V pořádku

Časté otázky 

Čo ak nenájdem potrebný typ toneru, alebo atramentovej kazety?
Ak ste nenašli čo hľadáte, obráťte sa na nášho online asistenta, prípadne nám zavolajte, alebo napíšte e-mail s požiadavkou. Naši pracovníci radi pomôžu nájsť ten správny toner do tlačiarne. Kontakty nájdete tu.

 

Aké tonery a náplne predávate?
 Predávame len nami overené tonery a náplne do tlačiarní, ktoré pochádzajú od našich dlhoročných dodávateľov.

 

Ako mi doručíte objednávku?
Objednávku zasielame  kuriérom DHL parcel riadne zabalenú, aby nedošlo k jej poškodeniu. Objednávku doručí kuriér nasledujúci pracovný deň od opustenia nášho skladu. O odoslaní objednávky budete informovaní e-mailom. Doprava do výšky objednávky 7,90 EUR s DPH je 1,80 EUR, nad 7,90 EUR je doprava po celej SR ZADARMO.

 

Ako zaplatím za objednávku?
Objednávku zaplatíte v hotovosti kuriérovi DHL parcel pri preberaní, prevodom na účet, alebo platobnou kartou online. Neúčtujeme poplatky za žiadny typ platby. Všetky podrobností nájdete tu

 

Môžu vaše tonery a atramentové kazety poškodiť moju tlačiareň?
Nami predávané tonery a atramentové náplne nemajú vplyv na funkčnosť tlačiarne, pokiaľ postupujete podľa pokynov výrobcu tlačiarne.

  

Aké podmienky musím splniť, aby som dostal darček?

Ponúkame rôzne druhy darčekov podľa výšky objednávky. Zoznam aktuálnych darčekov nájdete tu

 

Ako mám postupovať pri reklamácii?
Veľmi jednoducho. V prvom rade nás kontaktujte, aký máte problém. Je možné, že problém sa bude dať vyriešiť aj na diaľku. Ak to nie je možné, pošlete reklamovaný produkt na našu adresu (nie na dobierku!). Náš technik preverí stav produktu a v prípade oprávnenej reklamácie obratom zašleme nový. Doba na vybavenie reklamácie je 30 dní od doručenia k nám, avšak u nás vybavujeme reklamácie v priemere do 3-4 dní.

 

Vykupujete prázdne tonery?
Prázdne tonery nevykupujeme, keďže naša firma nerepasuje, ale zaoberá sa len predajom náplní a tonerov.