BLOG

Aké písmo použiť a tlačiť efektívne?

Hovorí sa, že diabol sa skrýva v detailoch. Určite budú mnohí z vás s týmto známym anglickým príslovím súhlasiť. Aj z bežného života pravdepodobne poznáte, že na prvý pohľad bezvýznamné maličkosti dokážu neraz podstatným ...

07.06.2018


Akú tlačiareň vybrať do domácnosti?

Doslúžila vám tlačiareň, no ani po prezretí ponuky viacerých e-shopov nie ste o nič múdrejší? Stále sa neviete rozhodnúť akou tlačiarňou nahradiť starú a v hlave vám vŕta červík pochybností? Úprimne povedané, ani ...

06.06.2018


REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Pri akomkoľvek probléme nás v prvom rade kontaktujte telefonicky, mailom, alebo cez online chat.
Je to najrýchlejší spôsob.

Bez priloženej kópie faktúry reklamácia vybavená nebude!

 

Pri uplatnení reklamácie treba predložiť doklad o kúpe a/alebo záručný list v prípade, že bol vydaný.
V našom prípade kópiu faktúry.

Povinnosti predávajúcich v reklamačnom konaní upravuje Občiansky zákonník (ďalej len OZ - zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov) a zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení zákona č. 397/2008 Z.z.

1. Na všetok tovar predávaný v elektronickom obchode www.mojetonery.sk je 2 roky, ak nie je uvedený dátum spotreby na obale.

2. Tovar ktorý je chybný, neúplný alebo poškodený urýchlene zašlite späť na našu adresu, ktorú nájdete v kontaktoch, nezabudnite priložiť kópiu faktúry a krátky popis závady tovaru. Bez kópie faktúry nebude Vaša reklamácia akceptovaná.

Reklamáciu nám neposielajte na dobierku, ale ako balík, alebo doporučený list. Nezabudnite priložiť kópiu faktúry a krátky popis závady.

Ak žiadate vrátenie peňazí, uistite sa, že ste do zásielky zabalili všetko, čo je uvedené na faktúre. Ak nezodpovedá obsah faktúre, bude potrebné chýbajúce položky doposlať, alebo odrátame hodnotu chýbajúcich položiek z výslednej sumy. O tejto skutočnosti vždy informujeme dopredu emailom.

Záruka sa nevzťahuje na nasledujúce prípady: 

    • Ak je tovar poškodený neodbornou manipuláciou
    • Poškodenie tovaru počas prepravy k zákazníkovi
    • Ak je tovar poškodený nesprávnym skladovaním
    • Ak vznikla chyba nesprávnou manipuláciou
    • Reklamovanie parametrov, ktoré výrobca nezaručuje
    • Ak je toner, alebo cartridge mechanicky poškodený
 

3. Spôsob vybavenia reklamácie: V prípade uznania reklamácie je zaslaný buď opravený produkt, vymenený za nový kus, alebo sú vrátené peniaze v plnej výške. Čas na vybavenie reklamácie je 30 dní.

Formuláre na prevziatie:

 

Osobný odber na viac
než 700 miestach po celej SR
Pohodlne v sobotu a vo väčšine aj v nedeľu.

Doručenie aj v sobotu

Overené zákazníkmi

Vyzdvihnite si kdekoľvek

Mapa stránok | © 2013 - 2018 Mojetonery.sk | Created by ShopionVšetky použité značky sú majetkom ich oprávnených vlastníkov a slúžia len na zobrazenie kompatibility. Všetky obrázky sú ilustračné.