Prevádzkovateľ webu Phobosstudio, , so sídlom SNP 21, Bojnice , IČO: 41596404, ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok a pre analytické účely a v prípade Vášho súhlasu tiež pre personalizáciu reklám. Viac tu Zásady súborov cookies.

Súhlasím

BLOG

Náplne do tlačiarne a ekológia

Skládky s nebezpečnými odpadmi sa v pravidelných intervaloch rozširujú a zväčšujú, pretože ich kapacity nestíhajú prijať pribúdajúce množstvá nového odpadu. A týka sa to samozrejme aj odpadov vyprodukovaných sekundárne, teda v dôsledku používania spotrebnej elektroniky. ...

24.04.2018


Čo je výťažnosť náplne do tlačiarne?

Výťažnosť náplne uvádza každý výrobca tlačiarne bez ohľadu na to, či ide o multifunkčnú, atramentovú  laserovú alebo LED tlačiareň. Tento parameter však zvykne vyvolávať množstvo otáznikov. Nie každému majiteľovi tlačiarne je ...

18.04.2018


REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Pri akomkoľvek probléme nás v prvom rade kontaktujte telefonicky, mailom, alebo cez online chat.
Je to najrýchlejší spôsob.

Bez priloženej kópie faktúry reklamácia vybavená nebude!

Pri uplatnení reklamácie treba predložiť doklad o kúpe a/alebo záručný list v prípade, že bol vydaný.
V našom prípade kópiu faktúry.

Povinnosti predávajúcich v reklamačnom konaní upravuje Občiansky zákonník (ďalej len OZ - zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov) a zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení zákona č. 397/2008 Z.z.

1. Na všetok tovar predávaný v elektronickom obchode www.mojetonery.sk je 2 roky, ak nie je uvedený dátum spotreby na obale.

2. Tovar ktorý je chybný, neúplný alebo poškodený urýchlene zašlite späť na našu adresu, ktorú nájdete v kontaktoch, nezabudnite priložiť kópiu faktúry a krátky popis závady tovaru. Bez kópie faktúry nebude Vaša reklamácia akceptovaná.

Reklamáciu nám neposielajte na dobierku, ale ako balík, alebo doporučený list. Nezabudnite priložiť kópiu faktúry a krátky popis závady.

Ak žiadate vrátenie peňazí, uistite sa, že ste do zásielky zabalili všetko, čo je uvedené na faktúre. Ak nezodpovedá obsah faktúre, bude potrebné chýbajúce položky doposlať, alebo odrátame hodnotu chýbajúcich položiek z výslednej sumy. O tejto skutočnosti vždy informujeme dopredu emailom.

Záruka sa nevzťahuje na nasledujúce prípady: 

  • Ak je tovar poškodený neodbornou manipuláciou
  • Poškodenie tovaru počas prepravy k zákazníkovi
  • Ak je tovar poškodený nesprávnym skladovaním
  • Ak vznikla chyba nesprávnou manipuláciou
  • Reklamovanie parametrov, ktoré výrobca nezaručuje
  • Ak je toner, alebo cartridge mechanicky poškodený

3. Spôsob vybavenia reklamácie: V prípade uznania reklamácie je zaslaný buď opravený produkt, vymenený za nový kus, alebo sú vrátené peniaze v plnej výške. Čas na vybavenie reklamácie je 30 dní.

Formuláre na prevziatie:

  • Reklamačný formulár vo formáte PDF si môžete prevziať tu.
  • Odstúpenie od zmluvy vo formáte PDF si môžete prevziať tu.

Osobný odber na viac
než 700 miestach po celej SR
Pohodlne v sobotu a vo väčšine aj v nedeľu.

Doručenie aj v sobotu

Overené zákazníkmi

Vyzdvihnite si kdekoľvek

Mapa stránok | © 2013 - 2018 Mojetonery.sk | Created by ShopionVšetky použité značky sú majetkom ich oprávnených vlastníkov a slúžia len na zobrazenie kompatibility. Všetky obrázky sú ilustračné.